Cirklinggame



Bus


Cirklinggame, igga min fina min...


Cirklinggame , här jobbar vi på låg form.



Cirklinggame, tänk på att detta är någon månad gammla bilder.



Inkallning i trav ( jag hade inte full koll på repet på bilden, är faktikst mycket bättre på det nu)


Cirkliggame, galopp. ( Dålig bild på galopp, men den andra var värre.. )

Inkallning skritt.

Bilderna nu nu fick se har Hanna Arvidsson fotat för ungerfär två månader sen. Det var cirklinggame vi gjorde på bilderna , som är ungefär som longera, fast ändå inte.
Andvänder mitt kroppspråk eller vissling när jag kallar in henne, och när jag ska skicka ut henne på volten pekar jag bara åt det hållet hon ska gå.  Är det intressant om jag laddar upp bilder från olika träningar?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja! ;D

2011-08-15 @ 16:21:54
URL: http://exist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0