Dagens bild




Bild från dagens fotografering ! Foto: Oline


Kommentarer
Postat av: sanna

Gud vilka härliga bilder! =)

2011-09-05 @ 11:57:11
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Ida! Ska försäka att ge råd utifrån min egna lilla erfarenhet. Försök att inte lägga energi på de som kritiserar dig negativt. Du har valt en annan väg än de flesta och kommer möta människor som anser sig veta mer och tycka åt dig. Välj noga vilka du umgås med, de som har snarlikt tankesätt som du. Det är ingen ide att spilla energi på männsikor som inte låter dig göra som du vill och som känns bra för dig. Ibland träffar jag människor som har en helt annan syn på saker än vad jag har men vi låter varandra ha våra åsikter och respekterar dem, det är för mig större än att övertala någon mot deras vilja som en del föröker göra mot mig. Du är välkommer att träffa oss när du vill. Busan hälsar :-). Kramar

2011-09-05 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0