Djurkominikation?

Tror ni på djurkominikation? Om inte, varför?

Jag tror på det. Varför skulle vi människor inte kunna få den sorts kontakt med djuren?
Jag vet inte hur man gör, ingen aning. En liten del av mig skulle vilja kunna "prata" med djuren.
Men jag känner att jag inte är redo för det. Vissa säger att "alla" kan prata med djur. Det gäller bara att veta hur, när o.s.v  Jag tror inte riktigt det. Jag tror inte att ALLA skulle kunna prata med djur...

Iaf, det finns ingen logisk förklaring hur man kan prata med djur, hur man gör o.s.v Inte vad jag vet.
Men Jag TROR på det , eftersom en vän till mig har pratat med Indiana tre gånger, och allting hon då sagt har stämt.  Första gången jag fick läsa vad Indiana hade sagt kunde jag inte stoppa tårarna. Allting var så sant, alla "fel" jag hade gjort stod som svart på vitt.
( för er som inte fattar, när min vän då gjorde en "session" med Indiana så går man in i ngt sort trans om jag fattat det rätt, och då skriver hon samtidigt som hon pratar. Hon skriver alltså inte ner orden i efterhand)

 Om det kommer upp texter där det står : - Indian Rose  i slutet så är det då " hennes ord"

 Jag struntar i om ni tror på djurkominikation eller ej,  jag gör det. Jag tror på Indinanas ord. För ingen annan hade kunnat beskriva det på det sättet. Det är hennes ord. Det är hennes syn på livet.

Hade inte min vän snackat med Indiana så hade jag nog inte riktigt trott på djurkominikation. Jag hade säkert tyckt att det hade låtit lite konstigt och trott att människorna hittade på. 


 Hoppas något klarnade för er.


Kommentarer
Postat av: Oline

Djurkommunikation stavas det ehehehehe

2011-08-12 @ 19:40:35
URL: http://silentvoices.blogg.se/
Postat av: kikki

Jag tror :''D







2011-08-12 @ 20:33:03
Postat av: Elin

Har funderat länge på just djurkommunikation... Existerar det? Kan JAG? Hur lär man sej? Vad kan gå fel? osv... Hittade idag en bra sida där man kunde få tag på en "handbok" med grunderna. Allt från att lära känna sina egna tankar och känslor till att faktiskt prata med djuren. Jag har inte börjat prata med djur än (helt ärligt så har jag inte vågat), men jag har testat de första övningarna.



Länk: http://www.djurkommunikation.eu/page32.php

Det är bara att fylla i sin epost i den nedre rutan (om du vill ha handboken) och sedan dyker det upp en länk som du klickar på ;) Hoppas detta var till hjälp

2011-08-12 @ 21:38:52
URL: http://exist.bloggplatsen.se
Postat av: HorseInHeaven

Precis. På något vis kan du sätta allt i ord Ida. Mina vänner tror inte på det som Kim har sagt, de tror att hon hittar på. Aldrig. Jag känner mig själv och henne på ett sätt som ingen annan gör, jag VET att det är sant. Det är som du säger svart på vitt, inget annat existerar, det kan bara inte vara påhittat. JAG tror på det, för jag VET.

2011-08-12 @ 23:05:41
Postat av: HorseInHeaven

Precis. På något vis kan du sätta allt i ord Ida. Mina vänner tror inte på det som Kim har sagt, de tror att hon hittar på. Aldrig. Jag känner mig själv och henne på ett sätt som ingen annan gör, jag VET att det är sant. Det är som du säger svart på vitt, inget annat existerar, det kan bara inte vara påhittat. JAG tror på det, för jag VET.

2011-08-12 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0