Fullt schema?

Klockan 12 ska Ellinor ringa Oline för att se när vi ska komma ditt till henne och Vitnos. När vi det det ska vi cykla till dem i Önnestad och fota och se lite på deras träning. Efter det cyklar vi vidare till Indiana & Vilja och så marktränar vi lite. Efter det cykla hem till mig och sova över där.
Imorgon kaninhopptävling ( som jag egentligeni inte fattar varför jag är med på) och sen blir det en runda till stallet snabbt och sen blir det fest hos betty och sova över där. ( om det nu går)

Lite snabb överblick om vad jag ska göra idag och imorgon. Idag har jag fått sovmorgon till klockan halvtio! Helt otroligt. Brukar sova till halvsju, sju, åtta. . .
Blir att städa lite, göra något innan Elli ringer mig vid tolv och berättar när vi ska till Oline och Vitnos.

Aja, Nadia är och köper hund. ( jag vill också ha hund .. ) Hon kommer hem på tisdag så hooppas att jag kanske hinner träffa henne innan skolan börjar!

  Bjuder på en bild, eftersom detta inlägget var dötrist. Men sånt är livet :)


Fick förresten reda på att det kanske inte blir någon fest eller kaninhopptävling?




Kommentarer
Postat av: elin

gud vilken vacker bild ! :)

2011-08-14 @ 14:23:36
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0