Jag orkar inte, eller jo

SKOLAN VAR HEMSK IDAG....   Inge vidare på humör sen när jag kom hem och skulle fixa.
MEN hästen väntade på mig och kom rusande i galopp när jag kallade på henne ( sen kan det ha varit för att de andra hästarna också började springa) Fixade henne i stallgången och struntade i sadlen och gick till paddocken.

RIDINGEN GICK SÅ SJUKT BRA! Hon följde minsta vikthjälp och sedan gick vi över lite bommar och i slutet hoppade vi små hinder barbacka.

ÅÅÅÅHH VAD BRA DET GICK!! Orkar inte skriva ingående men det gick så j*****vla bra!!



 Blev inget roligt inlägg för jag orkar verkligen inte idag ;P

 Saknar min häst redan. Vet inte om jag orkar med skolan imorgon när jag vet att min häst väntar på mig. Åhhrrsshhhhdahjada, jag vill vara hos henne istället!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0