Du och jag mot världen





Åh gud vad jag älskar henne. Kan inte förklara med ord, kan inte visa er. Jag känner. Jag vet.
Vi vet.

Jag rensade alla tankar idag. Satte mig i hagen lutad mot en sten, blundade och andades. Gjorde "övningarna" som Oline och jag gjorde igår och slappnade av. Efter en stund var hela jag avslappnad och tog ledrep på Indiana, började krafsa i makren ( som är komandot för ligg) och vet ni vad.
HON LA SIG NER FÖR FÖRTA GÅNGEN I HAGEN!
Eller typ. Hon har lagt sig ner en enda gång för länge sen på komando men hon reste sig ganska snabbt.
Hon har lagt sig ner MÅNGA gånger i ridhuset och paddocken, men hagen har hon lite svårt för. Innan iallafall.

 Gav bara lite godis då och då och annars så låg hon stilla och halvsov typ ;)

Hon var så avslappnad och jag var också väldigt avslappnad. 








Kommentarer
Postat av: Malin

Ser mysigt ut:) Kellan verkar inte bry sig .........

2011-08-16 @ 21:52:26
Postat av: FIA

Vad kul! :-D



// Fia

www.trippelbarr.spotlife.se

2011-08-17 @ 13:40:38
URL: http://www.trippelbarr.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0