Utridning

Igår red jag ut en liten runda barbacka på Indiana. DET GICK SÅ SJUKT BRA!



Idag red jag ut igen fast Vilja och Ellinor hängde med. Vi red mot önnestad och gick in på lite nya, roliga stigar där. Hade långa tyglar 95% av tiden vi red ut, och det gick super! Vi tog också några härliga galopper och hoppade en stock.  Vi var ute och red i två timmar och en halvtimme kanske? ;)
Tvättade av Indiana när vi kom tillbaka till stallet, gav henne lite att mumsa på och släppte ut henne i hagen där hon såklart rullade sig...

Blir att gå/cykla till stallet igen och vara där vid fem då halmbalarna kommer och så ska vi fixa det. Liite jobbigt faktiskt att det inte var när jag var i stallet. Nu är jag uppbuden vid det och får mest sitta och vänta, hinnen nog inte bada innan om inte Ellinor kommer hem snart.

Imorgon BÖRJAR SKOLAN igen.  Det är illa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0