Busig häst



Cyklade till stallet och mötes av en glad polle , Indiana såklart.
Ryktade henne i boxen och kände på benen. Inget ben var svullet och inget ben var varmt.

  Jag tog ut henne i ridhuset och där BUSADE vi verkligen. Hade först repet men sedan märkte jag att det inte alls behövdes och hade henne lös. Hon kom i full galopp efter mig och skulle hela tiden följa minsta steg.
Hon var riktigt motiverad och ville göra rätt!  HÄRLIGT!
Berömde massor och myste med henne mellan busvarven. Kände på benen och kollade på henne när hon sprang, men ingen hälta syntes till.

Släppte sedan in henne i boxen och hon fick sin kvällsmat. Myste lite med henne och sedan sa jag godnatt och cyklade hem i mörkret.


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg!

2011-11-28 @ 21:54:15
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0