<3



 Jag lever här, jag finns, jag andas.
Jag vill leva mitt liv tillsammans med dig. Bredvid din sida i stora motgångar och glädjas åt framgångar.

 Jag vill inte vakna upp ur min dröm. Jag vill leva i den förevigt, flyga fram med dig genom tid och rum på små skogstigar och härliga ängar.  Jag vill kunna borra in mig i din päls när kinderna är blöta och ögonen är fulla med tårar. Jag vill ha dig att luta mig mot när allting går fel. Jag vill ha dig att dela mig glädje när allt går som bäst.

Allt jag vill ha har du. Jag ger dig min kärlek, min gläjde.

 Låt oss leva förevigt. Tillsammans.




Kommentarer
Postat av: elin

fin bild :)

2011-09-04 @ 11:30:03
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0