Flicka

Åh, Filmen ; Flicka  är en riktigt stor insprationskälla för mig! ( förmodar att alla hästmänniskor har sett den, annars borde ni göra det!)
Filmen är ganska gammal och jag har sätt det många gånger, men kan ändå inte hindra tårarna som kommer i slutet.

Filmen tycker jag har ett väldigt viktigt och fint budskap, och är riktigt bra gjord.

 När jag ser filmen Flicka känner jag igen mig. Det kommer alltid finnas människor som inte förstår min relation med Indiana. De kommer alltid finnas dem med andra åsikter och som kränker ner på mina.

Men jag har blivit så mycket starkare nu. Jag börjar med små steg stå på mig. För vad jag är, och vad hon är. Vad vi är tillsammans.    



All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared


I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore



Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too






Kommentarer
Postat av: Carro :)

Älskar den filmen jag med. Den är så fin. :D

2011-09-08 @ 12:24:20
Postat av: Clara

Samma här! Jag gråter alltid i slutet, den är så vacker!

2011-09-08 @ 19:24:05
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0