S P O R R A R

Jag andvänder aldrig sporrar. Kommer inte göra det heller.
För mig behövs det inte, det skulle bara förstöra för mig och Indiana. Är hon sur och inte vill gå fram är det för det mesta att hon brunstar = om jag då har sporrar kommer hon bara bli ännu mer sur.

  Det är så jag gör med MIN häst. Har inga sporrar och inget spö.
MEN jag har inget imot om andra rider sina hästar på sporrar. Det är inte MITT problem vad de gör och vad de inte gör.
 Jag andvänder inte sporrar, JAG tycker inte de behövs till MIG OCH INDIANA.
Viktigt att ni ser att jag menar mig och Indiana. Alla har rätt till sina åsikter, och göra som de själva vill.
Men bli inte sura på mig bara för att jag inte andvänder sporrar. Det är mitt val!

 Respektera andras åsikter, så kommer de respektera dina.


 Sammanfattat: Jag andvänder inte sporrar på min häst. Jag skiter totalt i om andra har det på sina hästar. Det är deras val och jag respekterar dem för det.   

 Respektera mitt val :)




Kommentarer
Postat av: Elin

De är rätt! Jag han inte heller sporrar på min ponny, funkar de utan så är de ju ingen mening med att börja använda de heller. & tror inte på de där med sporrar riktigt, man rider ju aldrig in en häst med sporrar utan att de mer är ett utav människans val :) men de är ju barra vad jag tror ^^



jätte fin header förresten :D

2011-09-08 @ 21:12:09
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0